Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 05.03.2009
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Endavant el pla Catalunya Connecta
El pla Catalunya Connecta, que inclou el pla Maresme Connecta, ha permès posar en funcionament un centre emissor que dóna cobertura de les emissions disponibles del servei de televisió digital terrestre (TDT) a tot Argentona.

Llevat de la urbanització Les Ginesteres, on encara no poden sintonitzar-se els canals comarcals, la resta del municipi ja pot gaudir de les emissions estatals, nacionals i comarcals sense problema. Entre altres, es poden sintonitzar canals digitals de Televisió de Catalunya (TV3, 3/24, K3/300, 33); canals digitals de Televisión Española (TVE1, La 2, Canal 24 horas, Clan); canals digitals de televisions privades catalanes (8TV); canals digitals de televisions privades estatals (Tele Cinco, Antena 3, La Sexta, Cuatro); i canals digitals de televisions comarcals (Canal Català Maresme, TV Mataró, Maresme Digital TV).

La Generalitat de Catalunya, a través dels webs http://www.gencat.cat/societatdelainformacio/tdt i http://www.tdt.cat, facilita informació actualitzada sobre l'estat de les instal·lacions dels centres emissors.

Cal recordar que per sintonitzar la TDT s'ha de disposar d'un televisor amb descodificador integrat o d'un aparell descodificador independent connectat al televisor. Igualment, s'ha de realitzar una connexió amb l'antena de l'habitatge, comunitària o individual, segons cada cas.

Per instal·lar i comercialitzar antenes, descodificadors i altres accessoris, cal posar-se en contacte amb una empresa instal·ladora autoritzada. Aquestes empreses s'identifiquen amb el distintiu “Agent TDT”. Al web http://www.tdt.cat o al telèfon 012 es poden consultar les dades de referència i de contacte d'empreses homologades, per comarca o municipi.

Sobre el pla Catalunya Connecta
El pla Catalunya Connecta està promogut pel departament de Governació i Administracions Públiques a través de la secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, i té com a objectiu donar cobertura als serveis de TDT, banda ampla i telefonia mòbil a tots els nuclis de població de més de 50 habitants, tot i que inclou en la seva planificació els nuclis a partir de 10 habitants i tots els polígons industrials.





Argentona, 5 de març de 2009.





^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800